Ni snackar så jävla mycke skit! 19/4

Nu för tiden vet jag ingenting längre.
Allting är så in i helvete upp och nervänt.
Gamla kompisar kommer sakta men säkert tillbaka.
De vänner man en gång älskade gör man inte längre.
De jag trodde jag kunde kalla äkta, visade sig vara raka motsatsen.
De dagar jag trodde skulle bli de bästa, blev bland de sämsta.

Byn här är hemsk, allt folk är bara idioter.
Det finns inte en enda som jag kan säga är normal.
Ni snackar så jävla mycke skit om varandra.
Alla gör det, folk är dumma i huvet och kan dra åt helvete,
ni berättar hur jävla less ni är dom och att det bara är pest
och pina att vara med dom.
Men varför är ni med dom då ?
Varför ska ni säga till personen i fråga då att ni älskar den,
varför ska ni gå och lossas tycka om varandra.
Jag är så less på att höra skitsnack om allt och alla
och sen vet jag att om några minuter så är det tvärt om.
För då är den så jävla rolig att vara med.

Jag är bara så less, jag vill inte höra erat skitsnack om andra
när jag vet att ni ändå ska vara med dom sen.
Jag vill inte vara någon där ni kan ta ut eran ilska på
och sen när ni lugnat er så ska ni ändå höra av er till den.
Håll bara käften om ni ändå inte har tänkt göra som ni säger!
Det blir bara fel, jag hatar folk med dubbelmoral.
Folk som inte kan vara ärliga eller folk som är falska
och lossas tycka om någon ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0