Du är inte blockad! 22/2

Idag väntar de jobb! Börjar om två timmar.
Nu sitter jag här hemma i soffan och kikar
runt på internet. Om då bara nästa månads lön
kunde ha trillat in på mitt konto denhär månaden.
Är mycket som jag skulle vela införskaffa!
Som t.ex. :

Högtalare + bas till datorn
USB minne
Köksbord + stolar
Och lite prydnader

De enda svåra beslutet är dessa högtalare och bas.
Är inte så kunnig inom detta område så har
egentligen ingen aning om vad jag ska köpa!
Behöver inte de som är bäst, men lite kvalitét
vill man ju ha!



Och jo, jag har tagit bort min Facebook!
Så ni behöver inte tro att jag blockat er!
Om jag kommer aktivera mitt konto igen eller
inte, det är osett, jag har själv ingen aning!
Så om ni vill mig nått, då får ni kontakta mig på
min telefon istället, typ ringa eller smsa
som på gamla goda tiden!!
Ja jag finns ju på Viber och HeyTell också men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0