Torsdagmorgon! 1/9

Få se då... Torsdagmorgon idag, jag ligger ännu
kvar i sängen, men ska alldeles strax kliva upp
och börja göra mig iordning för en dag bakom
kassan på Gårdings! :)
Igårkväll sökte jag ett jobb, tror inte att jag får de,
eftersom att de stod att man bör ha någon form av
högskoleutbildning, vilket inte jag har!
Men jag tänkt, wtf, jag söker ändå! Skadar ju inte precis!
Och om jag får jobbet, då skulle ingen bli gladare än jag!
Tror de är lite av ett drömjobb för mig!
Detta är en av mina nya favoriter inom parfym!
Avril Lavinge's nya Wild Rose!
De är en söt parfym med mycket fruktiga inslag,
bland annat apelsin, mandarin och röd grapefrukt.
Sen får man ju också den snygga ringen på köpet som
sitter runt flaskans hals!

Kommentarer
Postat av: storasyster

nu blir jag nyfiken, vad är det för jobb du har sökt på? och söka kan man alltid!!

2011-09-01 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0