Idag fick man lön, så även imorgon! 27/1

Oj vad skönt, nu har jag gjort bort min hemläxa som jag totalt
hade glömt bort, tills idag när några från BF påminde mig! ;)
Så nu är den gjord, gick rätt så bra, tog bara lite tid!
Sen idag gjorde jag bort samhällsläxan/prov också, satt och skrev i en
timma, men nu är den också gjord så! :)
Så nu har jag bara några till saker som också ska göras i skolan,
men det får blir ett projekt imorgon! Då kan jag skriva lite om
Diabetes och Upplysningstiden!



Nåja, annars då! Jodå, livet mitt det flyter på..
Ikväll har mamma och pappa varit och hälsat på oss! :)
Just nu är J hos Micke och jag gör inte så mycket,
ska väl börja krypa i säng snart!

Imorgon blir det Vidsel efter skolan och sova där till lördag,
sedan blir det ut på Sparta på kvällen! ;)
Och innan utgång, blir det förfest med bland annat Ellen!
Jäjj, nu ska vi röjja bruden! ;)



Kommentarer
Postat av: Ellen - Mamma till Kevin & Levi ♥

2011-01-28 @ 07:56:45
URL: http://cpsoet.blogg.se/
Postat av: Ellen - Mamma till Kevin & Levi ♥

Jag blir så himla lycklig ! De ska bli så roligt ! Yaahjyeehhj ! (;

2011-01-28 @ 07:57:23
URL: http://cpsoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0