En natt hos Linda och David! 17/1

Okej, måndag idag.. Dagen och kvällen har mot förväntan
gått riktigt fort.. Till och med skolan gick fort!
Och då slutade jag ändå halv fyra..
Nu ligger jag här hos Linda och David i deras gästsäng!
Blir att sova här inatt och imorgon kväll också!
Linda ska skjutsa David till Töre natten till onsdag så
då sover jag här med Anton! Skjutsar han även till
dagis om inte Linda hinner hem före åtta.

Det är mycket som ska göras i dessa tider. Märks
klart och tydligt att det är sista terminen nu..
Hemskt mycket jobb hemma blir det, men det positiva är
väl ändå att det snart är över!
Ikväll har jag suttit här och räknat både matte
och pluggat samhälls, känner mig riktigt duktig!
Men det är mycke matte räknande kvar ännu!


Nåja, nu ska jag ta och slå på Bert Ljung och försöka
sova! Är ju en dag imorgon också!
Undra hur tidigt Anton vaknar ?



Hittade lite bilder från kronogård våren 2010 här på Lindas dator!
Hoppas de inte gjorde nå att jag lånade dom av dig! ;)

Kommentarer
Postat av: storasyster

vilken bra barnflicka dina vänner har, önskar att vi hade en egen "Elin" här också!!

2011-01-18 @ 21:26:33
Postat av: storasyster

vilken bra barnflicka dina vänner har, önskar att vi hade en egen "Elin" här också!!

2011-01-18 @ 21:26:50
Postat av: Liinda - mamma till anton

Ja håller me föregående talare, hon är bääst :D

2011-01-19 @ 19:13:19
URL: http://liindaochanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0