Körkort på G! 17/9

Idag är det fredag och jag ligger bara hemma i sängen..
Ligger och pluggar lite körkortsteori, men jag ska snart sova!
Ska upp och jobba imorgon på Gårdings!
Dagarna spenderar jag på Dagcenter, eller Aktivitetshuset som det
nu heter.. Och efter det gör jag inte mycket, är hemma
och gnor på..

Igår hade jag min första körlektion! Gick riktigt bra..
Så bra så att vi till och med bokade halkbana, teori och uppkörning!
Så nu har jag datum stämplat!
Dock fanns det inte så fort som jag hade velat ha, typ måndagen efter att
jag fyllt år! :)
men bättre sent än aldrig! :)



- Jag älskar min Jonte!
-

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

fan va kul då allt är bokat !! :)

2010-09-18 @ 09:02:36
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/
Postat av: storasyster

håller tummarna, brås du på mig så fixar du lätt både körning å teori;) att få körkortet är bland det bästa som hänt mig, tror att du kommer att känna lika<3<3 vi ses idag.

2010-09-19 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0