Boden och Dagobert! 8/2

Sitter här vid datorn och ser lite James Bond samtidigt!
Funderar på om jag skulle ha tagit och gått ut en liten sväng,
bara runt kvarteret eller så, bara för att röra sig litegrann
och samtidigt få frisk luft!

Ikväll/idag har vi i alla fall varit till Boden, Jag, Jonte och Micke!
Micke hade glömt sin telefon hos Mats så det var anledningen
till varför vi for till Boden och en dag som denna dessutom!
Vi åt middag på Dagobert, blev en sallad gör min del,
och en macka för grabbarna.
Men såklart blev de inte mätta så efter vi handlat på Ica Kvantum
blev det drive in på MAX för dem, en friscoburgare :)
Det luktade himla gott, men jag var så att hålla mig :)

Nåja, nu ska jag sluta skriva om saker som inte intresserar er!
Hej från mig :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0