Jobb jobb och mera jobb! :) I LIKE IT! 5/4

Hm, få se nu.. vad kallas det ? Bloggtorka kanske...
Jag vet att jag på senaste tiden varit värdelös på att uppdatera här,
men förhoppningsvis kommer det väl en ändring!

Helgen har varit bra, i fredags jobbade jag till 14.30 och sen
åt jag påskmat här hemma hos mamma och pappa!
Sen for jag och Jonte till Linda och David,
såg lite TV och så! Sen for vi hem och sov! Blev en gode tidigt kväll!

Lördag ringde Linda klockan 10 och väckte mig, hon ville jag skulle
följa med dom till Storheden i Luleå! Sagt och gjort, där var vi
hela dagen och gick omkring och tittade!
På kvällen var Linda barnfri, David var duktig och var hemma
med Anton som sov!
Så jag och Linda for ut, var hos Ullis och hade det trevligt :)
Kring 2 kom Mattias och Jonte ner på byn från Vidsel.
Sen for jag med J hem till läggan och kring halv 4 somnade vi!

Gårdagen var bra, sov ganska länge sen 14.30 började jag jobba,
slutade klockan 21.15 :)
Kvällen var lugn och gick såklart då mycket smidigt och bra! :)
Idag ska jag också jobba, börjar samma tid, 14.30 och slutar
samma tid, när jag slutar blir det att skynda mig hem till TV:n
det är ju Johan Falk ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0