Helt ofattbart! 29/9

Jag försöker gå ner i vikt, inte våldsamt mycket, men något kilo
i alla fall och det tycker jag är lite svårt, att motså alla sötsaker
som ständigt finns runt omkring en. I alla affärer, i skolan,
hemma, hos kompisar/släkt och så vidare. Det är inte de lättaste.

Men här kommer i alla fall ett bevis på att det som man själv tycker är jobbigt!
Faktiskt går, Här har vi en kille, 32 år gammal och han har nu gått ner
197 kilo!

Nu är han mer sugen på kärlek än på mat

LONDON. David Smith, 32, hade aldrig haft en flickvän.

Att gå ner 200 kilo visade sig vara rätt medicin.

David Smith blev ständigt hånad för sina 292 kilo. Han varken kunde eller ville släpa sig utanför hemmet

i Phoenix, Arizona.

– Jag tillbringade det mesta av min tid hemma genom att titta ut genom fönstret. Jag tittade på människor medan jag åt, sov och tittade på tv, säger han.

”Blev utskrattad”

Skaffa flickvän var inte att tänka på. Men det var då.

197 kilo lättare ser han nu fram emot att bli förälskad för första gången i sitt 32-åriga liv, skriver den brittiska tidningen The Mirror.

– Jag har gått från utskrattad till att tjejer ger mig flirtiga blickar, säger David.Han blev tidigt mobbadi skolan.David sökte tröst i pizza, hamburgare choklad ochlitervis med läsk.

Vid 13 års ålder visade vågen 114 kilo.

15 år: 133 kilo.

21 år: 235 kilo.

Efter att Davids mor gick bort skenade han i väg till 292 kilo och övervägde att ta livet av sig.

Fem små mål mat

Personlige tränaren Chris Powell blev räddaren i nöden. Han lade upp ett tufft träningsprogram och en diet bestående av fem små mål mat om dagen.I början tvingades David gå till ett garage och ställa sig på en våg för lastbilar för att hålla koll på sin vikt.På två år har han rasat ofattbara 197 kilo.Efter att ha opererat bort inte mindre än 12 kilo överflödshud är David i dag en vältränad man på 95 pannor.

Har kysst en kvinna

Redan väntar nästa stora utmaning.– Nu är kärlek det jag är mest sugen på att uppleva. Jag har hört att det är den bästa känslan i världen.Tränaren Chris visade sig vara bra för David även när det gäller damerna.– Han ringde mig första gången han kysste en flicka för att fråga vad han borde göra. Jag sa åt honom att lägga på och återgå till det han höll på med, säger tränaren.


Kommentarer
Postat av: Linda

ibland vill man gå ner i vikt och då är det ok, så länge man gör det för sin egen skull och inte för andra,,, men glöm aldrig att du är bra som du är//

2009-09-29 @ 18:28:27
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk också på att om du tränar gör du om fett till muskler, och muskler väger mer, så du kanske har tappat fett och byggt muskler :)

2009-09-29 @ 20:11:59
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0