Jag verkligen gruvar! 21/10

Längesen jag uppdaterade här sist, känner jag börjar vara lite less!
Nåja, det har inte hänt särsklit mycket i mitt liv det
senaste dagarna så ni har inte missat någonting ...

Imorgon har jag engelskaprov och jag verkligen gruvar.
Kommer gå åt h*lvete känner jag, jag hatar engelska
och har skitsvårt för att fatta.. Jätte kul !
Nåja, jag har pluggat som satan ikväll så jag hoppas
att jag i alla fall klarar det imorgon!

Fy tusan vad jag längtar till halloween, jag älskar att klä ut mig
och jag tror det kommer bli bra folk jag kommer vara med!
Vad jag ska vara på halloween har jag inte tänkt säga,
men jag älskar det ! :) Längtar och längtar, nåja ...

Nu ska jag försöka sova, får se om jag vaknar när
min älsking kommer hit! <3
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan bli din personliga engelska lärare ;)

2009-10-21 @ 23:33:55
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Linda

säg bara till om du behöver hjälp med engelskan!

2009-10-22 @ 15:58:34
URL: http://familjenbacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0