Då var proven gjorda och helg imorgon! 22/10

Nu ligger jag i sängen, väntar bara på att J ska duscha kart
så vi kan krypa ner för att få oss lite sömn !

Idag har jag gjort engelskaproven,
muntligt och skriftligt! För en gång skull kändes det ganska bra,
jag fick veta att jag klarat de muntliga men det skriftliga
har hon ju inte rättat än, så jag inväntar reslutat på de :)

Sen vill jag veta hur det gått på samhälls provet också,
himla svårt var det, men jag hoppas för guds skull
att jag klarade det så jag slipper omprov!

Imorgon ska jag kanske följa Sandra och Niklas till, ,
Niklas mammas stuga? rätta mig om jag har fel .. ?
Vi ska sova där i så fall, tyvärr så kan inte Jonte följa,
han jobbar givetvis på lördag ... :(


Fick veta idag att jag ska i alla fall jobba på torsdag :):) JIPPIE!
Kvällsöppet så det blir att jobba till klockan 9 :)
Gör mig inte alls någonting ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo de är nicklas mamma och moster som äger den =)

2009-10-22 @ 23:01:05
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0