Vart tog du vägen vintern ? 17/11

Sitter nu på skolan, börjar om på en halvtimma!
Har sovit för första gången i lägenheten inatt ! Underbart!
Men dock inte lika underbart när inte Jonte var där,
har jobbade, som vanlgit. Just nu är det tredje svängen han
är påväg till Umeå sen igår.. Jag tycker synd om han!

Idag ska jag till farmor, ska äta palt, mums.
Sen ska jag intervjua henne också och göra matten.
Det är mycket som står på min lista, men det ska nog
fixas också, skulle borda handla! Om jag hinner.
Har ändå mat så vi klarar oss ett litet tag framöver :)


Vart tog vintern vägen ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har ju mammas bil idag så de är bara ringa om du behöver skjuts till affären, kan bli tungt å bära om du ska gå =P

2009-11-17 @ 11:38:35
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej gör så =)

2009-11-17 @ 14:23:58
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0