Ikväll blir de hårdkörning! ;) 18/5

Längesen jag skrev här nu :) Men har varit så fint väder och har haft
så himla mycket att göra så de har helt enkelt inte blivit.
Idag var de skola, har gjort prov i svenska och jag tror
faktiskt att det gick ganska bra. Kändes då så i alla fall.

Sen har jag och mamma bara legat ute och solat, shit så skönt
de ät ute alltså. Men flugorna, ja dom var väl inte så roliga,
de stinker ladugård från Norrabyn så de är flugor överallt.
Så tillslut fick jag nog och gick in..

Igår var jag och älsklingen duktiga och hjälpte pappa att klyva ved.
Det var ganska jobbigt måste jag säga. För de är ju inte någrasmåklabbar
som man klyver och bär omkring på direkt. Men efter någon timma tog de stopp,
för då gick maskinen sönder så då var de bara fara hem..

Annars har vi inte gjort mycke ihelgen, var på kalas igår också förresten:)
Ovanligt va ? ;) haha
Lördag: ja då var vi hemma hela dagen, sen blev de så att vi for till Vidsel
på kvällen till Maria & Magnus och satt och såg Eurovision Song Contest.
Och nej, det var inte alls rätt låt som vann. Inte då enligt mig, jag hejjade
på Finland och Azerbadjan tyckte jag också var ganska bra.
Senare på kvällen när de hade slutat for vi till Sandra och Niklas
och där såg vi en jättebra film, tyckte då jag i alla fall! :)

På en timma blir det att bege sig mot badhuset för att träffa Sandra där
och sedan träna :) Var ju faktiskt 5 dagar sen eller nått sånt som vi gjorde de sist.
Så ikväll blir de hårdkörning! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0