Sådär ja, då var man hemma! 9/5

Sådär ja, då var man hemma !

Blev som sagt att fara upp till Vidsel och äta middag och gratta Emelie :)
Satt där och surrade och sen for vi kring 8 till Kalle.
Var hos han en liten stund och sen for vi ner mot byn.
Stannade hos Jim i Nystrand där han och några till satt och drack.
Jonte for ner på byn och sålde basen och sen for han
och var chafför till Piteå. Men för mig blev det att stanna kvar i Nystrand.
Så har varit där tills nu då, eftersom att jag är hemma nu.
Var gode trevligt, vi har suttit vid elden, surrat och lyssnar på musik.
Vart ändå några stycken tillslut,
Jag, Jim, Bathilda, Jossan, Niklas, Sandra, Peder, Erik, Ida, Johan, Koper,
Emelie och Andy. Sen kom även Jonte, Jim och Micke förbi,
men de var väl mest för att hämta mig :)

Nåväl. de var en kort sammanfattning av min kväll!
Men nu ska jag lägga mig och sova och invänta morgondagen.
Så godnatt allihopa, hoppas ni har de bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0