Hoppas på de bästa och se vart de slutar! 7/5

Då var man på skolan, igen . . .
Jag och Johanna gick till skolan idag och precis när vi är framme,
vad tror du vi fick veta då ?
Jo att vi såklart inte hade den lektionen, eller inte jag
Johanna hade de.
Så för mig blev det en håltimme, men då har jag varit
duktigt och gjort lite skolarbete i Vård och Omsorg.

Idag händer nog ingenting speciellt.
Har tänkt plugga på medicinsk grund eftersom att jag har prov imorn.
Sen har jag bara tänkt ta det lungt, se lite tv och kanske cykla litegrann.

Nu har jag hittat en etta jag vill ha, men får se hur det blir med den.
Är ju som bra om min karl skulle ha ett jobb först.
För med mina små vick så blir det inte många tusenlappar som
rullar in kan jag ju säga.
Nåja, får hoppas på de bästa och se vart de leder :)


Kommentarer
Postat av: Liinda

Hej! tänkte bara tipsa dig om evve lägenhet, hon har ju en etta som är himla mysig o billig. =) den borde bli ledig från första juli för då får hon ta våran tvåa om inte tidigare ..

2009-05-07 @ 10:34:17
URL: http://livetsomgravid.blogg.se/
Postat av: Liinda

den går på två i månaden =) kan vara någon krona över de men ja har för mig hon har sagt att den går på två :)34kvadrat tror ja den är på, men de är ju ändå stora ytor =) men skriv till evve på bloggen så får du veta mer om när den blir ledig åde o vad exakta priset är :)

2009-05-07 @ 11:20:36
URL: http://livetsomgravid.blogg.se/
Postat av: Liinda

har pratat med evve nu o den går på 2068kr i månaden o då är elen o allt inräknat =) så då vet du :)

2009-05-07 @ 11:33:59
URL: http://livetsomgravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0