Fällforsen i Västerbotten! 10/5

Kom nyss hem från Skellefteå där vi har varit och hämtat nå däck + fälgar
Blev en lång resa för så små saker, enligt mig i.a.f
Men det var trevligt så då kvittar de ju.
Såg en älg och två tjädrar eller orrar, vi vet inte vad de är för skillnad på dom!
Nåja, hur som hellst.
På vägen hem körde vi över Hemmingsmark och Fällforsen och de :)
Så jag var bara tvungen att stanna vid Fällforsen och ta några kort.
Nu är nu detta Fällforsen som är i Västerbotten och inte den som
är ovanför Nybyn.
Så därifrån har jag lite kort, sen har jag även på lite annat, dock mest onödigt.


Imorgon börjar jag 9.20, jag och Johanna ska gå på BKF:en för
att göra klart nå grejs, eller jag ska väl inte göra klart nå.
Eftersom att allt är klart, men jag ska göra om de för ett högre betyg.
Så får väl se hur de går, får hoppas på de bästa.


Iveckan blir det nog lungt hoppas jag.
Hoppas på en massa sol så jag kan ligga ute och glassa :)
Jobbar dock Onsdag, men de känns bara skönt !
Blir lite pengar i slutet av månaden också så!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0