De man en gång sa sig hata! 6/5

Hej alla bloggläsare! :)
Kom nyss hem från Piteå!
Var en trevlig kväll med min syster och hennes familj.
Lite synd att dom bor i Piteå, blir ju inte att man träffar dom så ofta.
Trots att det ändå inte är så långt bort, men när man inte har nå körkort
så blir det så jobbigt å fara dit och hälsa på.
Sen när man går skola eller jobbar
så är det inte heller att man så ofta hinner med.
För far jag likaså dit vill jag ju hinna vara där ett tag också!

Funderar på vad jag skulle ha gjort nu.
Känner att jag vill ut och ta nå frisk luft och att det är de jag behöver
Men det är ju inte så kul att promenera själv och min karl,
ja han lär jag ju knappast få med mig!
Inte då ikväll i alla fall.
Nåja, får se vilken ork jag har. Annars blir det väl bara att gå utanför
dörren och ta en nypa frisk luft.
Eller frisk och frisk men.

De du en gång hatade
Dom du en gång hatade
De du en gång tyckte var idiotisk
Allt de är så jävla underbart

Kommentarer
Postat av: Emma

haha du gjorde ett bar jobb som dement tant ;) haha

2009-05-06 @ 21:53:13
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0