Receptbok! 8/3

Söndag och det innebär att skolan börjar om imorgon.
Åh, känns inte alls kul! Vill fortsätta att vara ledig och göra en massa saker, har ju knappt hunnit göra någonting känns det som. Köra lite skoter och vara barnvakt, det är nog det enda.. Kul lov eller nå!
Dock så är vi som nästan lediga denhär veckan och nästa vecka i skolan. För Ulrica är borta och vi har ingen vikarie, vilket innebär att typ 12,13 lektioner kommer vi slippa de kommande 2 veckorna :) Skönt det i alla fall.

Nu börjar det rulla på med födelsedagar, Först Mamma, Sen Rikard, Sen Jonte, Sen Monica, Sen Pappa, Sen Hugo Sen Mats... Ja och så vidare och allt detta på lite drygt en månad!

Har nyss ätit middag och fått en bok av mamma där jag kan skriva upp recept på vad jag vill :) Så hade tänkt sätta mig ner nu och skriva in recepten som jag fick av Jontes mamma i Fredags, det var på Rågbulle och Drottningbakelse :)
Och sen blir det så att jag måste baka någon dag framöver också, Jonte fyller ju snart år och då måste de finnas fika säger han! Och mycket av Katjas Kokoskaka, och det kan jag hålla med om, för den är så himla god :)

H E J D Å ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0