Topparna är kluvna! 23/3

Åh vad jag är sugen på att göra någonting roligt med mitt hår.
Som det ser ut nu är ingen höjdare, vill knappt titta mig i spegeln.
Nästan så att man får rysningar..
Topparna är kluvna, det har blivit en hyffsad utväxt, det som ska vara uppklippt och hyffsat kort
är nu långt och allmänt hängit och det som egentligen ska vara svart är brunt
och på vissa ställen lyser det igenom rött som jag haft tidigare.
Nä mitt hår är ingen höjdare som du hör..
   Vill färga håret ljusbrunt som jag tidigare sagt och så ha nå blonda slingor i det,
eller så göra det riktigt blont med svarta slingor, jag vet inte riktigt.
Men jag vill inte vara så mörkhårig nu när det håller på att bli soligt och sommar ute.
Sen måste jag ju klippa mig också eftersom att håret är så jäkla risigt och lågt där det ska vara någorlunda kort.
Men då är det ju dedär med pengar, det kostar ju så förbannat!
Nog för att jag har pengar, men hade ju som tänkt spara dom så att vi kan flytta till sommarn.
Fast det vet nog du lika väl som jag att så kommer det inte bli, för jag kommer lik förbannat
att slösa upp dom på kläder eller annat onödigt som jag redan har!

Nä, måste fundera lite på hur jag ska göra med mitt hår..
Någon som har nått förslag ? :)

-elinjohansson! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0