Mitt nya liv! 10/3

Sådär, Tisdag idag och nu är jag ledig, eller har redan slutat skolan rättare sagt, slutade kl 11 idag! Skönt som fan måste jag säga..
For in på Gårings en sväng och betalade av min skuld hos dom, inte bra dedär när man skriver upp vad man handlat, blir så dyrt i slutändan när man ska betala det, men för tillfället när man inte har nå pengar, ja då är det ju bra!

Och idag börja mitt "Nya Liv" hade tänkt att jag skulle gå ner ett antal kilon innan sommarn.
Börjar lägga på mig lite nu när det är vinter, då gör jag ju aldrig nå, sitter bara inne nästan och äter fetsaker :)
Så då tänkte jag att jag ska sluta äta godis, fika och sådant och ist äta frukt och sen så börja träna också :) Och det har jag faktiskt gjort nyss också, cyklade i lite drygt 10 minuter, men det vart ändå 6 km så lite drygt en halvmil i alla fall. Och snart ska jag cykla vidare ! Haha

Ikväll ska vi upp till Vidsel, Jonte ska köpa sig en Golf! haha. Gode ful bil, men den duger gott och väl som pendlarbil till boden och om man nu ska och hälsa på nån! Och så ska vi väl hälsa på hans Mamma och Magnus också gissar jag :)

Men nu ska jag cykla vidare!

- elinjohansson! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0