Lite frågor och svar! 7/3

Namn: Elin Johansson
Tatueringar: Nej
Längd: 1.72
Skostorlek: 39
Pojk/flickvän: Jajjamän!
Är du kär i någon: Ja, jag skulle väl tro de !? :)

Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo, jag tror det.

Senaste..
Film du hyrde: Jadu, ingen aning var så längesen!
Låten du lyssnade på: Jordin Sparks - One step at a time
Personen som ringde dig: Johanna
Personen du ringde: Johanna
Tv program du tittade på: Så ska det låta
Personen du tänkte på: Jonte

Har du nånsin..
Gråtit över en pojke: Jo
Gråtit över en flicka: jodå
Ljugit för någon: Jodå, finns alltid tillfällen när sånt behövs.
Varit i slagsmål: Jo..

Senaste..
Bok du läste: Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig!
Personen du fick brev av: Linnea Kesti, dock typ 8 år sen men.
Personen du fick sms av: Jon på Gårdings


Vad har du gjort idag: Jobbat
Brukar du svära mycket: ja det händer väl
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på
Använder du hårspray: Jo :)
Favorit serie: Hm.. Prison break kanske
Är du glad nu:
Jo hyffsat i alla fall.


Brukar du..
Titta på dig själv i spegeln:Japp!
Gnälla: Jo, när det behövs.
Sova: Ja, för mycket! :)
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Drömma mardrömmar: Jo, händer lite till som tätt
Klä dig i svart: ja
Gå i skolan: jo
Lita på folk: Nej.. Litar nästan inte på någon

Vem..
Saknar du:  Johanna
Vill du döda: Ingen
Kysste dig sist: Min älskling
Vill du kittla:  jaa, bra fråga
Kramade du sist: Jonte
Vill du prata med: Jonte :)
Skrek du på sist: Jonte

Har du..
För många vänner: Nä, absolut inte.
Tvångstankar: Nä
Färgat håret: Jo
Brutit några ben: Jepp
Egen dator: Jo
Bra självförtroende: Jo, tillräckligt
Bjudit ut någon: nja
Varit kär: Jo
Dumpat någon: jodå
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Nej
Rymt hemifrån: Hehe jo.


Hur..
Svarar du i telefonen: Hallå!
Ofta bäddar du sängen: nästan aldrig
Ofta städar du: när det verkligen behövs
Många stör du dig på: Ja, det finns många
Ofta träffar du din familj: Varje dag i princip

Kommentarer
Postat av: Terese

jaaa då måst man ju lukta på den då (;

2009-03-07 @ 19:52:29
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Omg, jag googlade mitt namn och hittade din blogg :O

Shit vad länge sen det var vi pratade, vi var typ 8 ju, att du kommer ihåg mig ens! :D

2010-03-05 @ 23:44:23
Postat av: Elin

Haha men gud vad kul att du hittade hit till min blogg, det trodde jag inte! Vart bor du nu och hur är det med dig ? :)

2010-03-06 @ 00:24:39
Postat av: Linnea

Jag bor kvar i Uppsalaområdet, går andra året på gymnasiet och för övrigt är allt bra :D

Själv då? :)

2010-03-24 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0