bareMinerals kursen, himla bra! 18/3

Blev inte så att jag skrev nå igår, hade fullt upp kändes det som.. Eller nog att tänka på i alla fall.
Idag har jag då varit ledig från skolan i alla fall. Men inte från jobbet :)
Har ju varit i Luleå med Johanna och Erica och suttit på kurs från halv 10 till halv 6.
Mycket intressant och kul!
Det var ju en i.d. bareMinerals kurs, så vi fick lyssna, titta på nya produkter som kommer att komma
och så lära oss att sminka.
Veta vad kunderna ska ha för foundation.
Veta hur man ska tänka på om man ska lägga en lite festligare ögonskugga och så vidare.
Kom hem med en påse med en ny borste och en foundation och en himla massa papper,
allt från priser på alla produkterna som finns, instruktioner om produkterna, typ vad dom innehåller och så,
Sen även de nya sakerna som har och kommer att komma, nya läppstift, lappglans, ögonskuggor och så vidare :)
Så om du nu har nå frågor så kan du ju fråga mig, så har jag väl förhoppningsvis svaret på frågan efter denna dag!

En mycket mycket bra dag måste jag säga :)
Hoppas jag får fara på en sån igen! Skulle då också kunna göra det gratis utan lön alltså :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, någon som har tråkigt och vill hitta på nå ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0