Varför kan man så lite engelska ? 15/6

Jag håller på att bli tokig, varför kan man så jävla lite engelska?
Håller på att registrera mig på en klädsida men jag vet fan inte vad de betyder.
Nicke name, så vitt jag vet så betyder de smeknamn, men inte på denhär sidan.
Varför ska jag skriva in mitt smeknamn när jag ska registrera mig på en klädsida
där jag ska skriva in min adress. Ja jag fattar ingenting, och jag måste bli medlem.
De är hur snygga kläder där som helst, och billiga också! :)
Typ hundra kr för T-shirtar och för linnen och runt 150, 200 kr för klänningar :)
Kan de bli mycke bättre ?

Vi har varit hos farmor idag också, var så längesen vi var där så vi tyckte de var på tiden :)
Fick kaffe och fika och sen när vi skulle fara så fick jag 200 kronor..
Jase, hon är alltid lika snäll. Får pengar för att man hälsar på, ja gamlingar
säger jag bara, dom är för söta ibland :)


Kommentarer
Postat av: emelie

va äre för sida ? :)

2009-06-15 @ 22:23:21
URL: http://emeliilundberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0