Snart är de sommarlov! 9/6

Tisdag idag!
Jag kom alldeles just hem efter att ha cyklat hem i regnet.
Har varit hos Sandra och Niklas och
gjort hennes frisyr som hon ska ha ikväll på balen :)
Så vi får hoppas att hon tyckte den blev bra i alla fall.

Huvva vilket väder de är, kul att gå på bal i sånthär väder.
De kommer säkert vara likadant på fredag när de är studenten.
Men jag hoppas åtminstonde att de blir bättre.

Imorgon är de utspark för 3orna så då ska vi se på den
men före de så ska vi få fika av Gunilla :)
De är de enda vi har imorgon, sen på torsdag så är de klassens dag,
då blir de att fara till Selholmen för oss
och på fredag är de ingenting för mig.
Men jag ska ju såklart och se på Jontes student!

Kommentarer
Postat av: Idah

Såg dom på balen, vad fin hon var :-) Som tur var så hann solen kika fram precis i tid innan dom öppnade grinden,.-

2009-06-09 @ 20:57:59
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0