Shit vilken huvudvärk! 27/6

Shit vad jag har huvudvärk, hjälper inte trots att jag ätit massor av ibumetin.
Då blir man väl sjuk nu då bara för att man är ledig. Typiskt!

Ikväll har jag i alla fall varit med Ellen och sett film och svullat.
Var först tänkt att jag skulle följa min karl om några till till Boden,
men blev ändrade planer på grund av en människa.
(Inget namn sagt, inget fel gjort)
Men jag hade det nog trevligare med henne
än vad jag skulle ha haft om jag följt med till Boden.

Imorgon hoppas jag på fint väder när jag äntligen är ledig.
Då ska jag ligga ute hela dagen och steka.
Måste ju få någon sorts färg när sommaren kom tillslut.
Kanske blir det att fara till någon badstrand, men ja, vi får se!

Grattis min lilla Hilda på födelsedagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0