In her eyes! 11/6

Då var man hemma. Har ju varit på klassens dag idag och sen gick jag på skoaffärn,
hittade faktiskt ett par skor som jag är nöjd med, dom är vita med nå strass på,
typ ballerinaskor och hur sköna som helst är dom! Så nu har jag äntligen nå skor att ha på mig imorgon!
Tänk att dehär var min sista dag i skolan, nu har jag sommarlov, kan inte fatta det.
Och tänk att imorgon är det sista dagen för all framtid som min Jonte går skola!
Sen blir det att börja jobba för han! Oj så skönt de måste kännas,
önskar att jag också hade gått klart skolan :)

Snart börjar jobbet på allvar,
hoppas att haggan har slutat vara så sur och otrevlig nu!
Annars blir det att säga till chefen :)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0