Purjolökssoppa! 21/7

Klockan är sju och jag gör ingenting särsklit,
ligger och funderar på saker och ting.
Sådant som stör mig och sånt jag blir glad av..

Denna dag har för mig bestått av enbart jobb,
en riktigt jobbigt jobbdag, inge folk, 2 kunder den första timman.
Hur kul låter de egentligen?

Ikväll kommer mamma och pappa hem men inte min Jonte,
han jobbar till imorgon om inte ännu längre.
Nåja, jag hinner bara börja längta efter han mer så :)

Ihelgen blir det inget PDOL för oss som det från början var tänkt.
Vi ska istället åka ånglok eller något sånt med Jontes mamma med famlij.
Blir nog riktigt kul skulle jag tro :)
Kändes skönt med en lugn helg, tror att jag behöver de :)


Kommentarer
Postat av: ullis

ja de är väl din uppfattning av de hela. och vet du vad, jag tänker inte sitta och förklara mig för dig. de finns ingen anledning till det. Och nej, fortfarande så är min blogg inte tillägnad dig!.

Du blundar för verkligheten..



så ha de nu och du behöver inte kommentera tillbaka nå mer!.

2009-07-21 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0