10 och 20 par sockar! 1/7

Vilket strålande väder det har varit idag och de andra dagarna
jag varit ledig. Blev ändå inte dåligt som jag hade trott.
Igår var jag på marknaden med Ellen och älsklingen,
köpte 10 par sockar men inte något mera
och Ellen hon köpte 20 par haha :)
Sen for jag och Jonte till farmor och grattade henne på 88års dagen.
Sen blev det så att jag var med Ellen resten av kvällen och även
några till.
Idag har Jonte jobbat och jag har tillbringat min dag med Ellen,
sen for jag hem och har gjort en storstädning, putsat fönster,
putsat alla speglar, skurat, damsugit,
damtorkat litegrann och bytt sängkläder.

Imorgon halv 10 ska jag på Lineruths eller vad de nu heter och kolla synen,
har haft sån fruktansvärd huvudvärk flera dagar nu så kanske är de synen.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer, skulle ju inte bli något vidare väder
så kanske gör man inte så mycke, sitter hemma kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0