Sjukling 10/1

Nu är det lördag och jag ligger och är sjuk, blev sjuk igår men trodde att det skulle gå över tills idag eftersom att jag bara sov och tog det lungt igår. Men icket, är snarare mer sjuk idag, har 38,5 i feber ont i halsen och låter som en kille med riktigt grov basröst och sen har jag ont i ryggen också, spelar ingen roll hur än jag ligger, sitter eller står så tar det ont  .. men trots att jag nu är sjuk så vill jag verkligen göra något ikväll och inte bara ligga hemma och glo på film. Eftersom att vi gör det typ varje dag under veckorna innan vi ska sova . Har nyss varit ut på byn för att handla lite mat och ett refillkort och nog känns det att man inte är frisk, höll på att svettas ihjäl inne på konsum och det gör jag ju inte i normala fall så.
Hoppas att jag blir friskare närmare kvällen så att vi kanske kan göra någonting i alla fall :) kanske grilla eller något liknande med nån. Aja, vi får väl se!

Du bad om hjälp,
men du ville inte ta emot
Nu har du gjort ditt val,
så bli inte arg när dina närstående gör sitt




Ibland tänker jag på alla fina minnen jag har tillsammans med mina gamla kompisar
och jag kan faktiskt säga att jag saknar det !



Och Jag Älskar Dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0