Torsdagkväll

Jaha nu ligger man här i sängen brevid min utslagna älskling som snarkar hyffsat högt och mycket. Själv har jag just sett ett avsnitt av c/o segemyhr. himlar vad det är bra :)
Har installerat photoshop idag också, så halva kvällen har gått åt till att försöka förstå sig på det, men det är inte lätt. Eller jag har väl rättare sagt inte förstått någonting än så länge. Så om de är nån som är villig och hjälpa mig så får du gärna göra det :)

Imorn tror jag att vi ska gå på bio och se bröllopsduellen, fast jag vet inte om den går i älvsbyn. har bara sett reklam för den här på internet och så. Sen hade jag också tänkt mig att kanske slå en pling till min kusin Kristin ihelgen också och höra vad hon har för sig nu för tiden. Kanske gå ut och ta en fika eller en bit mat med henne om hon har tid d.v.s ..

Sen på lördag så ska jag jobba från 10-14. Inte länge, bara 4 timmar, men de ger ändå några kronor, och så jobbade jag ju trettondagsafton också så lite pengar blir det nog i lön denhär månaden också :)

Men nu ska jag inte skriva nå mer här för nu ska jag tydligen göra något test skriver peder så jag får väl lov att göra det..
Men sov så gott allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0