Höger & Vänster hjärnhalva 30/1

Är nu på skolan eftersom att det är fredag.
Har också varit klart på min praktik plats på Tärnstigen nu också.
Känns tråkigt att inte vara kvar där nå mer
och att vara på badhuset låter inte så kul
och av vad jag har hört så är det inte det heller. 
Men men, det är ändå bara en vecka eller 4 dagar rättare sagt och det lär jag väl ändå kunna stå ut med.

Just nu har jag hälsopedagogik och det är inte alls kul,
Har inte heller gjort uppgiften som vi egentligen skulle ha gjort till förra veckan
Det var de som vi skulle ha gjort hos Johanna M, men vi hittade typ inga svar så det blev inte alls mycket gjort.
Det blev mest en massa prat och skratt !

Ihelgen blir det nog inget Leos lekland, istället blir det nog att köra skoter imorn på dan
och sen tror jag att det blir att äta middag på kvällen hos Jim & Johanna
Om jag nu fattade rätt på henne. haha :)

Men nu ska vi göra nån lek som har med höger och vänster hjärnhalva att göra.
och sen ska vi prata om kosten..
Men jag skriver väl mer sen ikväll :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0