Avundsjuk på Johanna ;) 24/1

Lördag kväll och ska strax lägga mig och sova. Eller jag har redan lagt mig men som du kanske förstår inte somnat än. Men det känns i mina ögon att jag är himla trött.
Har jobbat idag från 10-2, lite tråkigt när det var så lite folk men skönt ändå men inte allt för mycket stress . Och ännu bättre när jag dessutom var själv undefär halva dagen eftersom att Jenny satt och gjorde nå pappers arbete och surrade med Anna om någonting och så vidare ! Faktiskt gode skönt att jobba själv, ingen som kommer och säger att man ska göra de och de .. Men det skulle behöva göras vissa grejer såg jag idag, men jag hade inte riktigt orken, har varit så himla trött hela dagen .
Sen så har vi varit upp till Vidsel till Jontes Mamma och Magnus och lilla Emil förståss. Åt middag där, tacos blev det. Mycket gott! Satt där och surrade och drack kaffe och lekte en hel del med Emil.
Sen for vi hem och då har vi inte gjort mycket alls, små surrat om saker och ting. Som kan behövas ibland tror jag nog!
Imorgon blir det kanske att grilla om vi känner för det, och om någon vill hänga med också förståss. Eller Peder lät då sugen och förhoppningsvis någon mer också!

Igår for vi upp till Jim och Johanna och satt där hela kvällen framför eldstaden och grillade och surra. Sandra,Niklas och Per var också där :) Trevlig kväll men lite kallt om fötterna.
Åh vad jag är avundsjuk på Johanna, att hon får ha saker och pyssla med som köket nu till exempel och förut sovrummet. Jag skulle också vilja ha ett eget hus att renovera och pyssla på med. Men som tur är så har jag ju fått hjälpa henne med att slipa och måla och sådan både i sovrummet och köket och vardagsrummet också ..
Låter nog inte så kul, men jag tycker i alla fall att det är kul .
Men jag tror att det är många andra som tycker sånt är jävligt tråkigt och skulle helst av allt vilja leja bort arbetet och bara få bo där när det är klart.
Men men.. nu ska jag inte skriva nå mer för nu är det dags för mina ögon att vila för det är ju en dag imorgon också :)
Godnatt!
Jo, jag lägger upp några bilder från igår också tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0