Storforsen och familjepizza ! :) 16/8

Igår blev man väckt av att en Ellen kom in och väckte mig,
hon tyckte vi skulle fara till Storforsen och sitta där och ha de trevligt.
Och de lät ju som en bra idé så varför inte,
så de blev att klä på sig och sen fara upp dit.
Satt där och solade och så, sen fick karlarna fara och köpa pizza,
så där satt vi och åt en familjepizza och gott var de!

Sen blev de byn en snabbis och sen mot Piteå där vi
tillbringade resten av kvällen, trevligt tyckte jag.
Tills det hände några mindre trevligt saker, men ja..
Nu är de löst och förhoppningsvis så blir de väl bättre!

Idag har jag varit trött hela dagen och mest bara varit slö,
ätit lite tacos och sen kom Micke förbi så då var vi med han.
Sen blev det duchen och nu ligger jag här.. Trött och mätt som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0