Onsdag, dåligt väder och en trött Elin! 12/8

Hande tänkt fara och cykla idag, men i detta väder så blir det inget sånt.
Vill inte råka ut för samma sak som sist, att när man är uti kolk
så börjar det regna, spö i backen, så man får "kliva iland"
hos min syster på Norrabyn och där bara rinner de vatten från kläderna.

Kanske blir det att börja måla skrivbordet idag jag vet inte,
om jag orkar så blir de, annars skulle jag borda duscha nu
och sen fara ut på byn på Gårdings..

Annars vad man skulle ha gjort idag har jag ingen aning om.
Kanske hitta på nå med nån, om jag orkar de..
Var inte riktigt kompissugen idag faktiskt, känns skönt att vara själv också!
Jonte jobbar och mamma och pappa är i Piteå så är själv hemma.
Skönt är så de i alla fall, då får man tid till att tänka litegrann!
För mig känns det som att de är de viktigaste just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0