Jag har blivit målare tror jag! 18/8

Usch vad jag har tråkigt, kan inte sova och jag får panik.
Hatar att ligga i sängen och vrida och vända på sig och aldrig få någon sömn..
Magen kurrar och jag mår illa, ingen vidare kväll. Sen har jag lite huvudvärk också,
men de kanske inte är så konstigt heller, ja ...

Igår och idag har bestått av att vara med Ellen, se V.Ä.N.N.E.R och måla,
måla och åter igen måla deras toalett, men nu är den så gott som klar.
Igår målade vi sista primer lagret klart kring halv 2, 2..
Sen la vi oss och sov och forsatte med täckmålningen idag :)
Så nu är det en vit toa och inte längre gul orange med löv och en bård på.
Sen ska nog elementet också målas och även några snygga färgglada shabloner
ska upp på de vita väggarna, om nu Ellen hittar nå hon vill ha !

Imorgon ska jag måla ännu mer, men nu åt mig själv, jag ska måla mitt skrivbord,
svart ska det bli denhär gången! Ska spraymåla det, så får se hur det blir!
Sen kring halv 3 ska jag hämta Lisa och Martin på dagis och sen vara barnvakt åt dom
till 5 ungefär!!

Men nu ska jag försöka sova, behöver verkligen så mycket sömn jag bara kan få!
Så godnatt, vi kanske ses någon dag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0