Det är lördag, men vad händer ? 29/8

Idag är det lördag och jag har precis kommit hem från jobbet.
Har jobbat idag från 10 till klockan 3, har varit ganska lite folk
i och med detta trista väder, men det gick bra ändå.
Fanns ändå saker att göra som tur var :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, känner mig lite sur,
men förhoppningsvis så går väl de över...
Jag vet inte vad du av alla människor får ut av de du håller på med,
men kanske någonting som inte jag vet om ?
Jag känner bara att jag blir så irriterad.. Nåja, nog om detta...

Det är ju crousing i Boden ikväll så får se om man ska dit,
i värsta fall så ja, finns ju inte så himla mycket att göra enligt mig.
Kanske man bara skulle ha tagit det lungt och varit hemma,
men det kändes faktiskt gode tråkigt, för det känns som att jag inte
gjort nå annat än att vara hemma på sistonde..

Men nu ska jag ut och ta mig lite frisk luft!
Kanske skriver någon rad senare :)
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0