Då var helgen slut då! 2/8

Idag blev det att sova ut på morgon, sov till halv 1 och himla skönt var det :)
Sen for vi till Påle och var där med min syster monica, rikard
och dom små charmtrollen Martin och Lisa :)
Sen for vi en sväng till min bror och hans famlij :)
Sen blev de att fara på byn och äta middag hos Monica,
våfflor blev de, himla gott :)

Sen ikväll har jag lagat mat, diskat och duschat ...
Och nu ligger jag i sängen har sån jävulsk huvudvärk så jag ska ta och sova snart.
Är så himla less att ha ont i huvet, har det var och varannan dag numer..

Igår jobbade jag till klockan 2 :) Sen for upp mot Vidsel men
påvägen dit stannade vi till ovanför tväråsel och kollade när en massa folk
kärde skoter på vattnet, men det var bara Pär som det gick riktigt bra för :)
Sen for vi då till Vidsel var där och åt middag och surra.
Efter de for vi ner på byn och hälsade på Per och Emelie en snabbis :)
Och sen blev det sängen och se lite Wallander, men jag hann då somna
innan den var klar :)

Jobb imorgon och dehär blir min sista vecka, sen är jag ledig två
och efter de börjar skolan om ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0