Ingen lyckad hårfärg! 7/4

Ojojoj, nu har jag färgat mitt hår och,
ja jag kan inte påstå att jag blev nöjd.
Det skulle bli brunt eller ljusbrunt ganska matt färg och så skulle
jag sätta i blonda slingor, så jag blkete först håret 2 ggr
och satte sen i det bruna, men nä.. Fy fan hur det ser ut.
Det bruna syns typ inte ens, den har bara gjort så att hela mitt hår är
orange och inte alls matt, det riktigt lyser om det.
Så ååh! då måste jag färga mitt hår ytterligare en gång.
Och det snarast möjligt, helst ikväll men det blir nog imorgon,
eller det måste det bli för jag ska jobba på torsdag och då kan jag verkligen
inte se ut såhär i håret!
Nåja, tillslut kanske det blir bra, eller förhoppningsvis i alla fall :)

Funderar på att ta mig en promenad, Jonte ligger ändå och pluggar
till lastbildkörkortet så jag har inte så mycket att göra.
Och så tror jag nog att jag behöver lite luft utifrån,
har varit på så dåligt humör de senaste dagarna och det sägs ju att
om man är det så ska man ut och gå eller gå ut i alla fall :)
   Så nu blir det för mig att ta mig en promenad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0