Idag far mamma och pappa till fjällen! 24/4

Äntligen fredag, sitter nu på skolan och har svenska.
Håller på med skiljetecken just nu, inte de roligaste.
Idag far mamma och pappa till fjällen så då blir vi ensam hemma :)
Kanske blir så att vi ringer till någon och frågar om dom vill grilla med oss,
pappa har ju fixat grillstaden helt klart nu, så nu är det sand och hela allt där!

Efter skolan kanske vi ska ut och fika, vi tjejer från OP alltså.
Men vi får se, verkar inte som att någon har råd, kanske
bara blir jag och Idah! haha :)

Imorgon blir det jobb för min del, inte alls dumt.
Längtar tills jag får min lön. Inte för att jag vet vad jag ska göra för den men ..
Alltid kommer man väl på nå, fast jag tror jag ska spara, har ju börjat bli
himla sparsam nu för tiden .
Kan ju vara bra de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0