Födelsedagskalaset är över! 1/4

Nu var det kväll och alla gäster har farit hem.
Först kom Johanna, av henne fick han en godis väska och tre lotter,
vinst på en på 10 kronor :) hehe.
Sen kom Jim och efter det kom min syster Monica och min bror David med
familjer hit, av dom fick han en DC T-shirt :)
Sen kom Skeatz och efter mycket om och men så kom Mattias och Simon!
Så det har blivit att fika mycket ikväll och jag kan bara säga att jag är riktigt mätt!
Det tror jag att dom flesta var som har varit här ikväll!

Blev då hur som helst mycket nöjd med min tårta, men måste säga att det
var himla svårt att he dit den smälta nougaten, men det gick tillslut.
I tårtan som blev det grädda, maränger och hallonsylt.
Och så lite gräddklickar på den med lite daimkulor.

Imorgon är det tjejkväll i Pite och då ska jag dit med min syster Monica
och kanske min syster Helena. Beror på om hon är på kurs eller inte.
Får se om det blir att fynda nå imorgon då, men jag tror inte de.
Inte något jättefynd i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0