En sen kväll! 25/4

Inte så vanligt att jag bloggar denna tiden på dygner.
Men nu så gör jag de i alla fall!
Ikväll har vi varit en sväng till Piteå och skjutsat Linus och en till.
Sen när vi kom på byn så stod vi och surra med Sandra & Niklas
en timma eller så. For sen och var fyllechaffis, vilket vi har varit hela
kvällen, tills nu då. Har skjutsat lite folk hit och dit.
Blev några hundra som vi fick ihop, eller Jonte rättare sagt!

Nu har jag då lagt mig i sängen för jag är himla trött så ska alldeles
strax lägga igen ögonen för att sova.
Måste stiga upp på ca 5 timmar för att pyssla om mammas blommor.
Men efter det blir det att sova igen :) Skönt skönt!

Men nu ska vi sova, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0