Tisdag! ' 16/9

Har varit hemma hela dagen idag och legat framför soffan och haft feber :( har väl i stort sett surrat med johanna nästan
hela dagen i telefon :) blir väl som så när hon går hemma på dagarna och är arbetslös än så länge och jag är hemma och är sjuk.. kan ju bero på att vi inte har så mycke annat för oss men trevligt är de då iaf ;>

hemuppgifter på hemuppgifter och ändå så har skolan nyss börjat för iår, och jag är redan less..
om de då vore så att man bara gjorde arbeten på skolan, men då ska man ju göra hälften hemma också, de är väl de som är det mest jobba. på fritiden vill man ju vara ledig och göra vad man vill, så vill då jag ha det i alla fall. och jag tror att dom flesta andra också vill ha de så :)

haha jase, de är lite kul att folk tror saker såfort man skriver nått som man egentligen inte menar nått med .. haha

Big girls don't cry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0