Orden Sviker Dig !

nu är det över.. så jävla många gånger jag har förlåtit dig. men nu är det slut på de. nu kommer jag inte förlåta dig, inte nu och aldrig mer. du har förbrukat din sista chans. hoppas bara att du mår bra nu. hoppas att du är nöjd med var du har gjort din fega jävel. tro inte att det kommer sluta lyckigt för dig heller. för än är jag inte död, så än har jag inte gett mig! så många gånger du har snackat skit bakom min rygg och jag har vetat om det, men jag har bara svalt det och sen gått vidare och fortsatt vara din vän. men inte nu, jag kommer aldrig mer kunna titta dig i ögonen utan att tänka på hur sjuk du är och hur du behandlar alla. du snackar om att du inte har några kompisar, du säger att du vill ha en bästa vän precis som jag har, jag har en äkta vän som jag kan säga precis allting till, det är johanna. men inte konstigt att du inte har nån sån, du snackar ju ändå bara skit om allt och alla. så vem fan vill ha dig som en bästa vän då. ingen litar ändå på dig .. och jag tycker inte det minsta synd om dig, snarare tvärt om .. du förtjänar det, för du är totalt sjuk i huvet ..

kom aldrig mer till mig och säg förlåt, hoppas du fattar det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0