Before You Know It

Söndag idag och jag kom nyss hem, har varit hos min syrra i pite på barnkalas, hennes pojk Robin fyllde 12 år :) jase, jag säger som alla andra gamla männiksor, gud vad tiden går, han blir då bara större och större och man hinner då inte vara med .. men de är väl så, man blir ju äldre själv också så.. På tal om att bli äldre så fyller jag ju år om 17 dagar. äntligen!
tror inte de blir nån särsklid födelsedag, alla andra planerar ju som vanligt att vara asigt fulla så fort den eller nån anna fyller år, men inte jag! nog kan de ju hända, men de är inte planerat att jag ska vara det och det är inte heller något jag i så fall skulle se fram emot.

folk klagar på att man aldrig hör av sig till dom numera, men är de så jävla konstigt då undrar jag ? man blir ju bara hatad av andra om man gör de. flickvännen tror att man är kär i pojkvännen eller försöker förstöra om man hör av sig till han, men i många av dessa fall så har jag känt pojkvännen långt före jag lärde känna flickvännen.. och varför skulle jag vilja förstöra ? jag har annat för mig än att hålla på med sånt. känns ganska hemskt att man inte kan fortsätta umgås med sina kompisar bara för att dom skaffar sig en flick/pojk vän, men tyvärr så är det ju faktiskt så.. så bara så ni vet, jag slutar inte höra av mig för att jag inte vill höra av mig, utan för att jag vill inte skapa bråk!

open your eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0