måndag och ny vecka! ;) 6/10

nu är de mångag och nu vecka.. känns lika tråkig som alla andra veckor bortsett från att iveckan så fyller jag år :) de är väl de enda bra. så nu är de bara 4 dagar kvar, längar fast ändå inte så värst mycke.
Blir att ha "kalas" på torsdan för släkten och jim och johanna :) haha. Och sen till helgen får jag se om jag har nå annat för mina kompisar, dom som är värda att bli bjudna alltså!

ja att vissa klagar på sitt liv om att dom har så mycke skitsnack på sig, men isf fall vet dom inte vad "mycke skitsnack" innebär..
och så säger folk att dom inte bryr sig men samtidigt skriver dom och säger saker om skitsnacken som tyder på att dom är förbannade och så vidare, de gör man ju för att man bryr sig. annars skulle man ju inte orka ödsla sin tid på de.. men men, endel tänker väl inte längre än vad näsan är lång!

och i lördags så jobba man ju frå n 10 till 2 och sen kom man hem och då var det bara att vara barnvakt till världens sötaste ungar :) Lisa och Martin <3 bättre syskonbarn får man leta efter ;)



                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0