ett år äldre! 9/10 :)

jaha, så nu var man ett år äldre då och dagen är nästan över.. har haft fullt upp jäklat hela dagen, först då varit på skolan och så hade vi nå grejsdag, så då gick vi upp på rackberget, fy fan vad man har dålig kondis alltså!! nog har jag alltid vetat att jag har haft dålig kondis, men inte sådär.. huvva. haha
ja och sen kom man hem, hjälpte mamma med tårtorna och plockade fram lite fika och så. sen började allt folk att strömma in :) haha alla syskon och deras familjer vilket blev 3 famlijer ikväll, farmor, jim och johanna och jonte och jim :) och så jag mamma och pappa då såklart :P och tårtorna gick då åt som bara den, själv trodde jag att nästan hela skulle bli kvar, men det är då i princip ingenting kvar ;> haha! men de är ju bra iaf, slipper man ju slänga bort den ifall att den bli dålig.
och nu ligger jag här i min ensamhet .. gjorde nyss klart ett skoljobb som skulle vara inskickat idag för att jag har redovisning imorn, och ja de är ju fortfarande torsdag så jag hann ju faktiskt ..
lördag blir det att jobba och sen ha nå kompisar här :) man lär väl svulla upp efter den kvällen ! haha
och så får man väl inte glömma att tacka: tack så mycket för alla fina presenter jag har fått :)



Yes, you are sweet! and I like it! and i like you to :)

-welin' :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0