Torsdag 6/11' more than a feeling!

jahapp, då var det torsdag och snart helg igen, tycker att veckorna går så himla fort trots att man inte gör nå särsklit.. mest är man väl bara i skolan och drygar och sen kommer man hem och gör inte så mycke, är med jonte. Och läxor verkar vi då få hela jävla tiden, och dum nog är man och inte gör dom, så jag får ju helt enkelt skylla mig själv att jag får ig på princip varenda prov..

ikväll har jag då inte gjort mycka alls, slutade inte skolan heller förns 20 över 4, då bar de av hemåt, väl hemma la vi oss och sov och sen var det mat :) efter de la jag mig och sov igen medans hajn satt vid datorn och gjorde ja, jag vet inte vad .. sen vart man väckt av att någon hällde vatten i öran på en :s haha! och sen for vi upp till tväråsel och hämtade lillper och sen ner på byn och sladda å höll på och nu är vi hemma igen :) är jävligt trött så jag funderar på att snart krypa ner i sängen ;> fast det lär väl bli en sen kväll ikväll med trots att jag försöker lägga mig och sova tidigt :)

ja, de är konstigt hur endel männiksor tänker och resonerar. varför försvara människor som inte är värda att ta i försvar och varför lossas hata nån som jag vet att den egentligen inte gör .. ja nån gång kanske jag förstår mig på de me.

älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0