Tisdag och plusgrader 18/11

 Tisdag idag och nu var man på skolan åter igen. sitter just nu bara i ett klassrum och gör ingenting, egentligen skulle vi ha haft idrott nu men då var våran lärare sjuk så det blev ingenting. så då hade man alltså kunna ha sovmorron idag men icket, nog sitter man på skolan och drygar. är ju kanske inte så stor idé att fara hem nu och måste tbx på bara nån minut då.

... Just nu sitter jag och tittar på yohanna när hon luktar på en cigarill, alltså, jag har inte så mycket att göra med andra ord, funderar på att snart ringa till johanna, men vi får se, kanske kommer nå annat kul ivägen .

Igår var ju som sagt jag och jonte i luleå och handla julklappar så nu har man snart handlat färdigt, har handlat till alla barn nu förutom robin och så har jag kvar att handla till mamma, pappa, johanna, kirre och mina 4 syskon..

Åh vad jag längtar till julafton, all god mat och alla julklappar man får :) men nu är ju julen snart här, är ju faktiskt inte så himla länge kvar!



                                                                      

Älskar dig Jonathan Lundgren!

var inte rädd för att säga vad du tycker och tänker, ingen tar illa upp sålänge det sägs på rätt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0