efter en extra lång helg! 17/11

jaha nu var det måndag och har varit ledig även idag. skolan hade ju öppet hus i lördags men själv så var man ju inte där för då var jag ledig, för själv så jobba man ju. inte så särsklit kul det heller, men då får man ju pengar iaf, och de känns ju åtminstonde bra :)
så, vad har jag gjort ihelgen då ?
i fredags var jag hos jim och johanna en sväng, satt där och surrade med hon och sen kom jonte och hämtade mig och så for vi hem och sov :)
lördan så jobbade jag ju som sagt, efter det for jag hem och hjälpte min pojkvän att lacka hans bil, eller rättare sagt så var det bara jag som lackade den för han höll på att montera dit eftraljusen som nu sitter på sin plats.
senare på kvällen for vi och såg på bio med jim, kirre,  matte, joel, linus och simon e :) sen for vi hem, städade i garaget litegrann, och målade klart det sista på bilen, igår blev det inte alls nå mkt gjort, sov väl till ungefär kl 3, steg då upp, då kom linus och joel förbi. sen kom lillper och jim också, vi tillbringade nog hela kvällen åt att sitta i garaget och vara sociala med jonte medans han höll på uti sin rackelbil.
och idag har och jonte varit i lule hela dagen och handlat julklappar eller rättare sagt så har jag handlat julklappar och han har väl mest bara följt med och varit söt :)
nu är vi då hemma igen, ska väl snart gå och lägga oss, eller jag ska då göra det iaf, vad hajn ska göra det vet jag inte riktigt ..

men men .. skriver inte så ofta här längre så du kan nog få vänta till nästa gång, eller så får du väl påminna mig :)
sådär idah, nu har du ett nytt inlägg att läsa ;> haha


Kommentarer
Postat av: Idah

Man tackar :) Haha.

2008-11-17 @ 22:50:00
URL: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0