Högskoleprovet! 15/2

Sådärja, då var högskoleprovet bokat! Blir att skriva
den 2/4.. Får se hur nu det går! Lite nervös, känner på
mig att det kommer vara svårt! Någon som skrivit det
och vet hur det är ? :)

Har varit i Piteå idag på utblidningsmässa
eller vad det nu hette! Var på Nolia i alla fall.
Kollade runt lite och lyssnade på när BlondinBella
föreläste, riktigt duktig var hon faktiskt!

Ikväll blir det plugg, som vanligt! Sitter hos mamma
och pappa nu.. Ska plugga samhälls och hoppas på
att det vill fastna i min hjärna till imorgon!

Imorgon efter skolan ska jag och hälsa på Ellen!
Det ser jag fram emot! :) Tanken var att jag skulle
dit ikväll, men stressad som jag är och hon som har
två barn, så insåg vi att det blir bättre att ta det imorgon! :)



En bild sen i somras utanför mamma och pappa! Snacka om att man längtar
till sommaren när man ser detta! :)

Kommentarer
Postat av: L.Larsson

Man är ju då så less denna kyla och vinter! Huvva!

2011-02-15 @ 23:48:06
URL: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0